Bezpieczeństwo wodne

Bezpieczeństwo wodne

stosowanie skutecznych procedur ratowniczych oraz właściwy dobór i optymalne wykorzystanie specjalistycznego sprzętu ratowniczego,
podczas planowania wszelkich aktywności o charakterze sportowo-rekreacyjnym na obszarach wodnych,
prowadzone zajęcia w zakresie edukacji dla bezpieczeństwa, pierwszej pomocy oraz sportów wodnych

Szkolenia Grupowe

Szkolenia Grupowe

Lekcje grupowe surfingu zawierają elementy programu szkoleniowego Akademii Stowarzyszenia Surfingu oraz metodykę szkoleniową przygotowaną przez zespół International Surfing Association. Program szkoleniowy, oprócz techniki, obejmuje zajęcia teoretyczne. Wejście do wody poprzedzają ćwiczenia obwodowe i indywidualny fokus treningowy.

Lekcja indywidualna

Lekcja indywidualna

Lekcje surfingu zawierają elementy programu szkoleniowego Akademii Stowarzyszenia Surfingu oraz metodykę szkoleniową przygotowaną przez zespół International Surfing Association. Zajęcia zaczynają się od lekcji bezpieczeństwa – poznajemy pływy, warunki pogodowe, kierunki wiatru. Program szkoleniowy, oprócz techniki, obejmuje zajęcia teoretyczne. Wejście do wody poprzedzają
ćwiczenia obwodowe i indywidualny fokus treningowy.

Camp Jastarnia

Prawidłowy rozwój to edukacja fizyczna i mentalna. Odkryj zasady funkcjonowania własnego organizmu.

Każdy jeździ w kasku i ochraniaczach, wszyscy objęci są ubezpieczeniem NNW. Zajęcia dostosowujemy do wieku i umiejętności. Profesjonalna opieka i 1o-letnie doświadczenie.

Całoroczne zajęcia, które zwiększają wytrzymałość mięśni głębokich oraz rozwijają zdolność do utrzymania prawidłowej pozycji. Zminimalizujesz ryzyko urazów i utrzymasz kręgosłup w dobrej kondycji.

SurfSkate – Nauka ćwiczeń, ich dobór i intensywność zostanie dopasowane zgodnie z wiekiem, umiejętnościami i poziomem zaawansowania dzieci. Trenujemy w małych grupach przy udziale wielu trenerów.

Najlepsza lokalizacja do uprawiania sportu oraz doskonałe miejsce na wyśmienitą zabawę. Podczas zimowych turnusów będzie to nasze miejsce zbiórki, będziemy tam korzystać z toru, skateparku i sztucznej fali, część czasu spędzimy w naszych ośrodkach.

  • Wzmocnisz mięśnie
  • Zwiększysz elastyczność ciała
  • Zmniejszysz ryzyko obrażeń i urazów
  • Poprawisz wytrzymałość stawów i wiązadeł
  • Zwiększysz szybkość i zwinność

ćwiczenia wypornościowe, oddechowe i koordynacji ruchowej

Szkolenia i zajęcia ruchowe poprawiają pracę serca i układu krążenia, stymulując cały układ nerwowy do prawidłowego funkcjonowania. Ponad to znacząco wpływają na kręgosłup i stawy, które podczas pływania są odciążane. Rozwijają niemal wszystkie mięśnie – brzucha, nóg, ramion, pleców i aktywizują grupy mięśni odpowiedzialnych za postawę ciała, polepszając naszą koordynację ruchową.